JAU GREITAI PUSLAPIS BUS MODERNIZUOTAS

Logotipo kūrimo kaina

Logotipas už 40 €? 

Kodėl logotipas neturėtų kainuoti pigiai?

Kodėl?  Atsirado neteisingas logotipo vertės suvokimas tarp dizainerių ir tarp užsakovų, o taip pat kūrimo proceso neišmanymas ir nuvertinimas.

 

Kam?  Skirta visiems kuriantiems ir pradedantiems kurti logotipus bei logotipų užsakovams. 


Tikslas.  Pakeisti požiūrį į grafinį dizainą ir į logotipo kūrimą. 


Kas yra logotipas? LOGOTIPAS - tai įmonės, produkto ar paslaugos atpažinimo ženklas. Ne tik paprastas ženklas, o atspindintis įmonės komercinę veiklą naudojant formą, šriftą, spalvą ir / arba ikoną. Logotipas turi dirbti, skleisti įmonės patikimumo, stabilumo, pripažinimo žinutę. Mūsų, dizainerių darbas, sukurti logotipą, kuris šį darbą atliktų puikiai. Iš esmės yra daug svarbiau ką logotipas reiškia, nei kaip jis atrodo. 

Yra penkios pagrindinės taisyklės, nusakančios koks turi būti logotipas. 

PAPRASTAS. Lengvai atpažįstamas.
ĮSIMINTINAS. Paprastas logotipas lengvai įsimenamas.
AMŽINAS. Ar logotipas bus efektyvus po 5, 10, 20 metų?
UNIVERSALUS. Pirmiausia logotipas turi būti vektorinis, pritaikomas įvairioms media sritims.
TINKAMAS. Teisingos formos ir spalvos atspindinčios veiklą.

Šioje svetainėje rasite logotipų, kurie atitinka šiuos penkis taisyklės punktus. 

Logotipai su paslėptais simboliais

 

Kaip turėtų būti kuriamas logotipas
Logotipo sukūrimas apima šiuos procesus: 

1. Logotipo dizaino brief'as (lietuviškai "trumpukas") 
Užpildomas klausimynas apie įmonę, jos vykdomą veiklą, teikiamas paslaugas. Įmonės atstovai išsako savo lūkesčius, norus, formų ir spalvų prioritetus.
 

2. Tyrimas. 
Atliekamas konkrečios pramonės šakos tyrimas, susipažįstama su jos istorija. Peržvelgiami pagrindinių konkurentų logotipai.

3. Logotipų tyrimas. Peržvelgiami sėkmingi logotipai, kurie atitinka dabartinius logotipų stilius ir tendencijas, susiję su dizaino brief'u.

4. Koncepcijos paieškos. 
Remiantis logotipo dizaino tyrimais, pasitelkiant kūrybiškumą ieškoma forma ir galima logotipo koncepcija. Idėjų ieškoma popieriuje, vėliau logotipai vektorizuojami kompiuterinėmis programomis.

5. Pertrauka apmastymams. 
Tai leidžia turimom idėjom subręsti ir išskirti tinkamiausias.

6. Dizainerio pozicija. 
Yra du būdai dirbti: kurti logotipą remiantis tik kliento norais arba komunikuoti su klientu ieškant geriausio sprendimo atitinkančio kliento ir dizainerio lūkesčius.

7. Prezentacija. 
Pasirenkama ar bus pristatoma keletas atrinktų logotipų ar visos variacijos.

Daugelis užsakovų ir net dizainerių, net neįsivaizduoja, kad logotipo kūrimas gali apimti tiek daug procesų. Įdomu kaip atrodo logotipo dizaino procesas įmonių siūlančių logotipus greitai ir pigiai. Dažniausiai idėjų ieškoma nemokamų paveikslėlių kataloguose, galbūt net clipartuose. 

Kokią išliekamąją vertę gali pasiūlyti toks logotipas? Ar tikrai jis atspindės įmonės vykdomą veiklą, bus paprastas, įsimenamas, ilgaamžis, universalus ir tinkamas?

Išvados

Tikrus logotipus keičia gražiai atrodantys paveikslėliai su minimalia užuomina į įmonės veiklą. 

 

 

REKLAMOS PASLAUGOS

Reklamos Gamyba  /  Lauko Reklama  /  Vidaus Reklama  /  Informacinės Lentelės  /  Informacinė Nuorodų sistema  /  Maketavimas  /  Lipdukai  /  Reklama ant Automobilio  /  WEB dizainas  /  Logotipo kūrimas  /  Įvairi reklama